Garantijų suteikimas ir garantinis aptarnavimas | Waterpik

Garantijų suteikimas ir garantinis aptarnavimas

Kiekvienai waterpik.lt elektroninėje parduotuvėje parduodamai prekei yra suteikiama garantija. Garantijos trukmė yra nurodoma prekės aprašyme. Jei prekės aprašyme garantijos trukmė nėra atskirai apibrėžta, laikoma, kad prekei yra suteikiama 24 mėn. garantija.

 

Dėl garantijos prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba telefonu +37066355112 Tomas.

Prekes garantiniam aptarnavimui prašome pristatyti į servisą Mindaugo g. 23-116, Vilnius LT-03214.

Jei esate iš kitų miestų ar neturite galimybės atvykti pas mus, susisiekite telefonu ir užsakysime kurjerį prekių paėmimui iš Jūsų. Jums tai papildomai nekainuos.

 

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 1-14 dienas nuo prekės perdavimo garantiniam aptarnavimui momento arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

 

Prekių grąžinimo tvarka

  • Įsigytų prekių waterpik.lt e-parduotuvėje grąžinimas vyksta remiantis 2014 m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo.
  • Prekių grąžinimo išlaidas apmoka prekės Pirkėjas.
  • Prekes, kurių pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija Pardavėjas pakeičia arba priima atgal per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos. Prekių pristatymo išlaidos negrąžinamos. Nepatikusias prekes Pirkėjas grąžina savo transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas. Prekės turi būti grąžinamos toje pakuotėje, kurioje jos buvo pristatytos. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
  • Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekės nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos, Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais. Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekę, jei prekės pakuotė buvo specialiai įplėšta, sulaužyta ar kitaip sugadinta ir praradusi prekinę išvaizdą. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
  • Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, t.y. buvo brokuota, Pirkėjas įsipareigoja apie tai informuoti Pardavėją per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo. Vėliau Pardavėjas turi teisę nepriimti pretenzijų susijusių su prekės kokybe. Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 30 dienų nuo prašymo pateikimo. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjui atsisakius priimti grąžintas prekes, Pirkėjas privalo pasiimti prekes savo sąskaita per 14 darbo dienų. Vėliau laikoma, kad Pirkėjas atsisako grąžintų prekių dėl savo kaltės ir jokių piniginių pretenzijų neturi. Tokiu atveju Pirkėjui pinigai už prekes nėra grąžinami.
  • Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimu ir pardavimu yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

          0
          Jūsū krepšelis tuščias!

          Panašu, kad į krepšelį dar neįdėjote jokių produktų.

          Naršyti produktus